Broker Eksportowy

Jak napisać ofertę techniczną dla międzynarodowych instytucji publicznych? – warsztaty online. 21.05.2025

Agencja Rozwoju Pomorza S.A. zaprasza na warsztaty pt. „Jak napisać ofertę techniczną dla międzynarodowych instytucji publicznych”, które odbędą się 21 maja w godz. 9.00 – 15.00 za pośrednictwem platformy online.

Celem warsztatów jest przekazanie wiedzy dotyczącej tworzenia oferty technicznej, w tym dostarczenie narzędzi i umiejętności przeprowadzenia procesów ułatwiających tworzenie takiej oferty.

Zakres warsztatów obejmuje:

  • Specyfika działania zagranicznych instytucji publicznych ogłaszających przetargi i wynikających z nich oczekiwań dotyczących oferty technicznej [instytucje krajowe, organizacje międzynarodowe: ONZ, NATO, UE].
  • Zróżnicowane formy wymagań technicznych stosowanych w przetargach ogłaszanych przez instytucje zagraniczne [instytucje krajowe, organizacje międzynarodowe: ONZ, NATO, UE].
  • Elementy oferty technicznej podlegające ocenie:
    • Kryteria oceny
    • Zawartość oferty
    • SLA
    • KPI
  • Szczegóły procesu i formaty ewaluacji ofert technicznych w zagranicznych przetargach, na przykładzie formatu ewaluacji stosowanego przez Komisję Europejską.
  • Szczegółowe osiem etapów przygotowywania oferty technicznej.
  • Narzędzia i procesy ułatwiające stworzenie profesjonalnej oferty:
    • BidPlan
    • Podpowiedzi dla „pisarzy” oferty technicznej

 

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy firmy z branż specjalizujących się w :

  • Inżynierii i infrastrukturze (np: budownictwo, energetyka, wodociągi i kanalizacja, infrastruktura transportowa)
  • technologiach informatycznych (ICT) (np: rozwój systemów informatycznych, cyberbezpieczeństwo, digitalizacja dokumentów i usług publicznych, rozwiązania interoperacyjne, systemy GIS i dane przestrzenne)
  • Telekomunikacji i łączności (np: budowanie i utrzymanie sieci komunikacyjnych, systemy komunikacji awaryjnej)
  • Ochronie środowiska i technologach czystych (cleantech) (np: monitoring środowiskowy, systemy zarządzania odpadami, technologie redukcji emisji CO2, zarządzanie zasobami wodnymi)
  • Technice medycznej i zdrowiu publicznym (np: mobilne laboratoria i e-zdrowie, systemy zarządzania danymi pacjentów, dostawa sprzętu medycznego i diagnostycznego)
  • Bezpieczeństwie i obronności (np: systemy kontroli dostępu, monitoringu, bezzałogowe systemy (UAV), rozwiązania do ochrony infrastruktury krytycznej, analiza danych i wsparcie wywiadowcze)
  • Edukacji technicznej i szkoleniach (np: szkolenia z obsługi nowych systemów IT, kształcenie zawodowe w zakresie technicznym, E-learning i platformy LMS)
  • Konsultingu technicznym i doradztwie projektowym

 

Sylwetka prelegenta

Seminarium poprowadzi Radosław Piontek – praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zakresie strategicznego zarządzania ofertowaniem dla organizacji i instytucji międzynarodowych.

Radosław Piontek
Doradca sprzedaży dla zagranicznych klientów publicznych

„Międzynarodowymi zamówieniami publicznymi zajmuję się około 30 lat… Zacząłem w Komisji Europejskiej jako „zamawiający” – od ogłaszania przetargów, oceny składanych ofert do nadzorowania realizacji wynikających z nich projektów. Później, pracując w sektorze prywatnym, ‘z grubsza licząc’ złożyłem prawie 300 ofert w przetargach ogłaszanych przez instytucje publiczne w: Instytucjach Unii Europejskiej: Komisji Europejskiej, Parlamencie Europejskim, Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju, Agencjach UE [np. FRONTEX, CEDEFOP, ESMA, EMSA, EFSA, itd.]; Polsce; Agencjach Organizacji Narodów Zjednoczonych; Norwegii; Francji; Wielkiej Brytanii; Danii; NATO; USA i innych…

Od kilku lat aktywnie i pragmatycznie doradzam w poszukiwaniu przetargów odpowiadających profilowi różnych firm i składaniu ofert w odpowiedzi do znalezionych ogłoszonych przetargów. Przekazuję również wiedzę, jak to efektywnie robić.”

Zgłoszenia

Zgłoszenia do 20.05.2025 do godz. 12:00 za pośrednictwem poniższego formularza. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Zapraszamy do udziału przede wszystkim firmy MŚP z woj. pomorskiego z pierwszeństwem dla firm, które aktywnie poszukują możliwości nawiązania współpracy z instytucjami międzynarodowymi i potrzebują praktycznych wskazówek z zakresu efektywnego przygotowywania oferty.

Firmy, które zgłoszą swój udział w wydarzeniu, wezmą udział w procesie rekrutacji i zostaną powiadomione o zakwalifikowaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej

 

Informacje

Jolanta Carkowska

e-mail: jolanta.carkowska@arp.gda.pl

tel. 609 000 250

Prosimy o udzielanie możliwie pełnych odpowiedzi w pytaniach o charakterze opisowym. Ich brak lub pobieżność może skutkować odrzuceniem zgłoszenia.

Adres siedziby:

Dane osoby wypełniającej formularz

Informacja o przetwarzanych danych (wg. RODO) w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy 2030

Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 1 i ust. 2, a także art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego w dalszej części RODO, Agencja Rozwoju Pomorza Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku, zwana w dalszej części Spółką informuje, że::

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Agencja Rozwoju Pomorza Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku (adres: Al. Grunwaldzka 472 D, 80 - 309 Gdańsk, tel.: + 48 58 323 31 00, adres e-mail: sekretariat@arp.gda.pl).:

2. Spółka wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod e-mailem: rodo@arp.gda.pl lub pisemnie na adres siedziby Spółki.

3. Dane osobowe osób będących stroną umowy, upoważnionych do reprezentacji, pełnomocników, uczestników targów przetwarzane będą w celu realizacji umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją Projektu „Pomorski Broker Eksportowy 2030”, w szczególności w celu rekrutacji i udziału w targach Dubai International Humanitarian Aid and Development DIHAD 2024, w tym w celu zorganizowania transportu, ubezpieczenia, zakwaterowania, w celu udziału w spotkaniach, monitoringu, sprawozdawczości, rozliczania wydatków, komunikacji, ewaluacji, prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych, archiwizacji, w związku z:

- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej (dalej Rozporządzenie ogólne),

- ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (tj. obowiązku prawnego). Dane osobowe przetwarzane będą w celu dochodzenia, ustalenia i obrony przed roszczeniami. Ponadto, dane osobowe osób wskazanych w umowie lub w późniejszym kontakcie stron jako odpowiedzialnych za wykonanie umowy, będą przetwarzane w celu współpracy w sprawach związanych z realizacją umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią).

4. Dane osobowe będą udostępniane pozostałym administratorom wymienionym w art. 87 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027, w tym Instytucji Zarządzającej – Zarządowi Województwa Pomorskiego oraz stronom i innym uczestnikom postępowań związanych z dochodzeniem zwrotu środków, w tym prowadzonych postępowań administracyjnych w celu wydania decyzji o zwrocie środków. Dane osobowe będziemy przekazywać innym podmiotom, którym zlecimy usługi związane z powierzeniem przetwarzania danych osobowych, w tym dostawcom usług informatycznych, usług archiwizacji i niszczenia dokumentów. Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu (i uprawnionemu) taką informacją, a także publikowane w BIP.:

5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w punkcie 3, z uwzględnieniem postanowień art. 82 i art. 65 Rozporządzenia ogólnego. Bieg okresu, o którym mowa powyżej zostaje przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w projekcie albo na wniosek Komisji Europejskiej, zgodnie z art. 82 ust. 2 ww. rozporządzenia.

6. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora: 1) dostępu do swoich danych; 2) do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; 4) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

8. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy, w tym wzięcia udziału w projekcie.

Panel dostępności