W dniach 10 i 11 maja Stowarzyszenie Wolna Przedsiębiorczość zorganizowało szkolenie poświęcone tematyce związanej ze skutecznym pozyskaniem klienta na rynkach zagranicznych w ujęciu strategii marketingowej.
Podczas szkolenia wskazano, iż skuteczna strategia marketingowa niezależnie czy będzie realizowana w Polsce, czy za granicą musi być budowana we właściwy sposób, z uwzględnieniem rodzaju oferowanego produktu lub usługi, właściwie skalkulowanej ceny, miejsca prowadzonej sprzedaży oraz przede wszystkim specyfiki klienta, do którego kierujemy dany produkt czy usługę.
W trakcie szkolenia zaprezentowano różnego rodzaju narzędzia wykorzystywane w międzynarodowych działaniach promocyjnych oraz ich przykładowe zastosowanie praktyczne.
Uczestnicy spotkania odnosząc się do prezentowanych podczas szkolenia zagadnień zwrócili uwagę na chęć poszerzenia wiedzy w zakresie:
– nawiązywania relacji b2b (rekomendowane narzędzia i sposoby, dobre i złe praktyki)
– zasad pozycjonowania stron internetowych (SEO) w handlu międzynarodowym zarówno w kontekście technicznym jak również zawartości strony
– zasad wykorzystania mediów społecznościowych w kontaktach z klientem międzynarodowym oraz właściwego przygotowania treści komunikatów
– zasad właściwego przygotowania treści materiałów promocyjnych związanych z działaniami na rynkach zagranicznych – głównie w zakresie właściwego dobru słów i kontekstu znaczeniowego
– zasad efektywnego tworzenia filmów reklamowych dla odbiorców na rynkach zagranicznych
– ochrony własności intelektualnej
Do pobrania: