Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku serdecznie zaprasza na kolejne organizowane w ramach programu Pomorski Broker Eksportowy seminarium online poświęcone podnoszeniu kompetencji eksportowych pomorskich przedsiębiorców.
Seminarium realizowane jest w ramach cyklu seminariów „Export Professionals” – czterech dwudniowych (piątek i sobota) intensywnych wykładów i warsztatów online wypełnionych praktyką i wiedzą ekspercką w zakresie organizacji i rozwoju działalności eksportowej przedsiębiorstwa.
Poszczególne seminaria będą poświęcone następującym zagadnieniom:
- Zrealizowane: Zagadnienia prawne związane z działalnością eksportową.
- Obecne seminarium: Skuteczne negocjacje handlowe w Polsce i na arenie międzynarodowej oraz marketing
międzynarodowy z elementami wykorzystania e-marketingu do budowania wartości marki. - Badania rynku i modelowanie biznesowe oraz budowanie relacji biznesowych
z wykorzystaniem narzędzi online (platformy do spotkań B2B, targi, konferencje) – 19 – 20.03.2021. - Wprowadzanie polskich marek na wybrane rynki: azjatyckie, Europy Wschodniej
i Zachodniej.
Gdzie i kiedy:
Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej Clickmeeting.
Zaproszenia wysyłane są do uczestników dzień przed planowanym wydarzeniem.
W seminariach mogą brać udział przedsiębiorcy sektora MŚP posiadający siedzibę w województwie pomorskim.
Zakres tematyczny pierwszego seminarium:
Dzień Pierwszy: 12.03.2021 r. (piątek), godzina 9:00 – 16:00
1. Negocjacje a negocjacje międzynarodowe.
2. Aspekty negocjacji międzynarodowych – bezpośrednie i kulturowo-polityczne.
3. Taktyki negocjacyjne i obrona przed manipulacjami.
4. Jak dobrze przygotować się do negocjacji z zagraniczną firmą.
5. Ustępstwa i kompromis a filozofia Win – Win.
6. Wybrane style negocjacyjne – znaczenie czasu, kultury i języka.
7. Błędy percepcyjne w negocjacjach, rola i dynamika wizerunku.
8. Budowanie relacji po negocjacji.
Prelegent: Joanna Świątek
Dzień Drugi: 13.03.2021 r. (sobota), godzina 9:00 – 15:00
1. Wykorzystanie sztucznej inteligencji do promowania biznesu w 131 krajach.
2. Audience Insights i Audience Knowledge.
3. Jak wykorzystać internet do skalowania biznesu i wsparcia sprzedaży.
4. Jak za darmo budować swoją obecność w internecie.
5. Kampania Lead Generation – metody oraz przykłady.
Prelegent: Daniel Kędzierski
Sylwetki prelegentów:
Joanna Świątek – Manager z siedemnastoletnim doświadczeniem zdobytym w różnych krajach, wśród różnych kultur, przemysłów i otoczenia biznesowego.
Realizowała projekty w obszarze B2B, B2C, marketingu, sprzedaży i public relations. Silny negocjator
i leader. Ostatnia dekada jej zawodowego życia to aktywności dla międzynarodowej firmy EFESO Consulting – wysoko pozycjonowanej w branży doradztwa i transformacji przedsiębiorstw.
Intensywnie działała na rzecz szerzenia wiedzy z zakresu efektywnego zarządzania, rozwijając w ramach RIGP projekt „Studio Izba” w roli Redaktora Naczelnego i Moderatora godzinnych programów on-line. Doskonali się w rozumieniu świata biznesu, w tym potrzeb i oczekiwań klientów. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
Daniel Kędzierski – CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z 12-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategii marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym. Jako przedsiębiorca wprowadził na rynek produkty typu Saas, z których korzysta kilkadziesiąt tysięcy odbiorców w kilkudziesięciu krajach.
Szczegółowe informacje:
Donata Strycharczyk
e-mail: donata.strycharczyk@swp.gda.pl
Zgłoszenia: