Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne 2 godzinne seminarium online poświęcone marketingowi na rynkach zagranicznych. Uczestnicy dowiedzą się, jak najlepiej przygotować się do eksportu na wybranych rynkach. Gościem specjalnym spotkania będzie Mike Korba, prelegent na wielu światowych konferencjach, który na przykładzie firmy User.com opowie, jak firma zbudowała globalny model na rynku B2B i co należy wziąć pod uwagę w tym procesie. Na spotkaniu obecni będą też eksperci z agencji PR w m. in. Niemczech, Hiszpanii, Portugali, Francji, Włoszech, czy Wielkiej Brytanii, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu wprowadzania marek i usług na ich rodzime rynki. Słuchacze seminarium otrzymają strategiczne insighty i porady i poznają ekspertów w swoich dziedzinach z różnych stron świata.
Spotkanie skierowane jest do mikro, małym i średnich przedsiębiorców z województwa Pomorskiego rozpoczynających działania eksportowe, jak również do doświadczonych eksporterów, którzy będą mogli zdobyć wiedzę na temat możliwości, jaki daje im budowanie marki na rynkach zagranicznych.
PRELEGENCI:
Mike Korba, CCO i współzałożyciel w user.com
Od kilku lat pomaga klientom User.com na całym świecie we wdrażaniu i korzystaniu z technologii automatyzacji marketingu. Jest profesjonalistą z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Mówca na wielu konferencjach m.in.: Websummit, SaaStock, Infoshare. Wiedzę przekazuje w interesujący, zabawny i pełen cennych informacji dla odbiorców sposób.
Ulrica Griffiths (Niemcy)
Zorientowana na wyniki, wysoce innowacyjny strateg komunikacji z szerokim doświadczeniem B2B i B2C. Posiada na swoim koncie wiele potwierdzonych sukcesów w tworzeniu i wdrażaniu opłacalnych i kreatywnych strategii komunikacyjnych, które budują marki, zdobywają nowych klientów i poprawiają wizerunek marki wśród docelowych odbiorców.
Piers Finzel (Hiszpania / Portugalia)
Konsultant ds. Komunikacji oferujący firmom i organizacjom spoza Hiszpanii pomoc w tworzeniu poprawnej językowo komunikacji. Kluczowe obszary – technologia, turystyka, przemysł.
Sophie Decaudin (Francja)
Ekspert PR i media relations od 20 lat z bardzo dobrą znajomością rynku IT i usług B2B, a także wiedzą z zakresu metod, narzędzi i taktyk marketingu korporacyjnego i produktowego. W zakresie relacji z mediami miała przyjemność współpracować zarówno z międzynarodowymi grupami, jak i firmami z sektora MŚP. Specjalizuje się w niszowych rynkach i instytucjach.
Marco Buccino (Włochy)
Rzecznik Prasowy i Ekspert ds. Kontaktów z Mediami, działający w różnych obszarach biznesowych, oferujący pełen zakres usług komunikacyjnych na rynku włoskim.
Karen Tinkler (Wielka Brytania)
Specjalistka ds. PR i komunikacji między firmami z 23-letnim doświadczeniem w branży. W swojej pracy zajmuje się: strategią PR, relacjami z mediami, międzynarodowym PR, content marketingiem, mediami społecznościowymi, mentoringiem PR, komunikacją i szkoleniami branżowymi.
MODERATOR
Karolina Janik, CEO i założycielka Personal PR
Od 2008 roku właścicielka agencji komunikacji zintegrowanej Personal PR. Ekspertka z ponad 16-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu. Wiceszefowa sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez ponad 3 lata rzeczniczka Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów z tematyki social media i kreacji w prasie branżowej i biznesowej. Doradca strategiczny dla firm wchodzących na rynek polski i polskich firm wchodzących na rynki zagraniczne. Prowadzi i rozwija sieć agencji partnerskich Personal PR na całym świecie. Specjalizuje się w łączeniu tradycyjnych i nowych mediów w komunikacji marek, tj. Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, czy TikTok. Nadzoruje pod względem strategicznym działania agencji. Wykłada na Uniwersytecie Gdańskim rzecznictwo prasowe oraz PR strategiczny.
Gdzie i kiedy?
Seminarium rozpocznie się 29.04.2021 o godzinie 15:00 na platformie ClikMeeting. Dane do logowania zostaną wysłane do uczestników na adres mailowy podany w zgłoszeniu. Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim.
Zgłoszenia: