Broker Eksportowy

APEX – Where defense meets Innovation, Gaylord National Harbor, MD., 23-24.04.2025

Agencja Rozwoju Pomorza zaprasza firmy z sektora innowacyjnych technologii do udziału w wydarzeniu Apex Defense, które odbędzie się 23-24 kwietnia 2025 r. w Gaylord National Harbor, MD (Stany Zjednoczone).

Uczestnicząc w tym wydarzeniu, firmy zyskują szansę na bezpośredni kontakt z interesariuszami z branży obronnej, otrzymanie cennych informacji zwrotnych i potencjalne nawiązanie partnerstwa w celu skalowania swoich innowacji. Udział w wydarzeniu pozwoli wejść w potencjalną współpracę czy konsorcja związane ze startowaniem do przetargów na rynku amerykańskim, ale także krajów sojuszniczych NATO.

Apex Defense to coś więcej niż typowe wydarzenie związane z branżą obronności. Zapewnia dostosowany ekosystem i dynamiczną interakcję, aby osiągnąć to, czego potrzebują wojsko i przemysł – przewagę w walce o zwycięstwo uzyskaną dzięki wprowadzaniu innowacji. To przełomowe forum ma na celu zdefiniowanie sposobu, w jaki wojsko USA, siły sojusznicze, kontrahenci z sektora obronnego i najnowocześniejsze firmy technologiczne łączą się ze sobą. Misją jest „dostarczanie wojsku adaptowalnych możliwości w szybkim tempie i na dużą skalę”.  Aby to osiągnąć, Apex skupia czołowych liderów branży, decydentów, innowatorów oraz nowych i wschodzących dostawców technologii, aby stawić czoła najpilniejszym wyzwaniom operacyjnym.

Apex nie ma na celu jedynie prezentowanie technologii – chodzi o działanie. Misją wydarzenia jest przyspieszenie dostarczania ważnych rozwiązań o kluczowym znaczeniu dla USA i sił sojuszniczych, zaspokajanie pilnych potrzeb za pomocą rozwiązań krótkoterminowych. Jest to wiodąca platforma zaprojektowana w celu wspierania wschodzących firm technologicznych w sektorze obronnym poprzez łączenie ich z kluczowymi interesariuszami rządowymi i umożliwiająca nawiązanie krytycznych kontaktów w społeczności obronnej.

Organizator wydarzenia przewiduje, iż udział 60-70% uczestników będą stanowić firmy z USA ,a pozostali uczestnicy będą pochodzić z krajów NATO i reprezentacji kluczowych krajów APAC.

Wydarzenie jest organizowane przez brytyjską firmę Clarion Events ( https://www.clarion-defence.com/) specjalizująca się w organizacji wydarzeń związanych z sektorem obronności i bezpieczeństwa przy współpracy z Hudson Institute i Center for Defense Concepts and Technology – ekspertami w zakresie wpływu nowych technologii na strategię obronną i operacje wojskowe.

Strona wydarzenia: https://www.apexdefense.org/

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy MŚP z regionu pomorskiego z innowacyjnymi technologiami z zakresu:

  • Zaufana sztuczna inteligencja i autonomia
  • Zintegrowane systemy sieciowe
  • Zaawansowane materiały i komponenty
  • Technologia kosmiczna
  • Technologia bezprzewodowa przyszłej generacji
  • Mikroelektronika
  • Zaawansowane obliczenia i oprogramowanie
  • Zintegrowane czujniki i cyberprzestrzeń
  • Wytwarzanie i magazynowanie energii odnawialnej
  • Biotechnologia
  • Nauka kwantowa
  • Interfejsy człowiek-maszyna
  • Energia ukierunkowana
  • Hipersonika
Co zyskuje firma?

– przelot
– zakwaterowanie
– ubezpieczenie
– bilet wstępu na event i udział w networkingu

Zainteresowanym wydarzeniem uczestnikom przesłana zostanie wstępna agenda wydarzenia.

Wkład własny

Szacowany wkład własny przedsiębiorcy przy maksymalnym dofinansowaniu 85% kosztów wynosi 2100 netto + VAT + VAT od kwoty dofinansowania = 4800 zł.

Zgłoszenia

Formularz zgłoszeniowy oraz dokumenty konkursowe dostępne są poniżej. Wypełnione i podpisane dokumenty można przesłać w formie skanów lub dokumentów podpisanych elektronicznie. Adres mailowy do wysyłki dokumentów: jolanta.carkowska@arp.gda.pl.

Zgłoszenia do dnia 14 lutego 2025 r. ( piątek)

Szczegółowe informacje

Jolanta Carkowska, e-mail: jolanta.carkowska@arp.gda.pl, tel. 609 000 250

Dokumenty do pobrania

Regulamin

Załącznik nr 1 – Kryteria formalne i merytoryczne

Załącznik nr 2 – Wzór umowy

Załącznik nr 3 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

Załącznik nr 4.1 – Formularz pomocy de minimis (pdf)

Załącznik nr 4.1 – Formularz pomocy de minimis (xlsx)

Załącznik nr 4.2 – Oświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis

Załącznik nr 5 – Oświadczenie o statusie MŚP

Załącznik nr 6 – Oświadczenie aktualizujące

Prosimy o udzielanie możliwie pełnych odpowiedzi w pytaniach o charakterze opisowym. Ich brak lub pobieżność może skutkować odrzuceniem zgłoszenia.

Adres siedziby:

Dane osoby wypełniającej formularz

Informacja o przetwarzanych danych (wg. RODO) w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy 2030

Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 1 i ust. 2, a także art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego w dalszej części RODO, Agencja Rozwoju Pomorza Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku, zwana w dalszej części Spółką informuje, że::

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Agencja Rozwoju Pomorza Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku (adres: Al. Grunwaldzka 472 D, 80 - 309 Gdańsk, tel.: + 48 58 323 31 00, adres e-mail: sekretariat@arp.gda.pl).:

2. Spółka wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod e-mailem: rodo@arp.gda.pl lub pisemnie na adres siedziby Spółki.

3. Dane osobowe osób będących stroną umowy, upoważnionych do reprezentacji, pełnomocników, uczestników targów przetwarzane będą w celu realizacji umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją Projektu „Pomorski Broker Eksportowy 2030”, w szczególności w celu rekrutacji i udziału w targach Dubai International Humanitarian Aid and Development DIHAD 2024, w tym w celu zorganizowania transportu, ubezpieczenia, zakwaterowania, w celu udziału w spotkaniach, monitoringu, sprawozdawczości, rozliczania wydatków, komunikacji, ewaluacji, prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych, archiwizacji, w związku z:

- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej (dalej Rozporządzenie ogólne),

- ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (tj. obowiązku prawnego). Dane osobowe przetwarzane będą w celu dochodzenia, ustalenia i obrony przed roszczeniami. Ponadto, dane osobowe osób wskazanych w umowie lub w późniejszym kontakcie stron jako odpowiedzialnych za wykonanie umowy, będą przetwarzane w celu współpracy w sprawach związanych z realizacją umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią).

4. Dane osobowe będą udostępniane pozostałym administratorom wymienionym w art. 87 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027, w tym Instytucji Zarządzającej – Zarządowi Województwa Pomorskiego oraz stronom i innym uczestnikom postępowań związanych z dochodzeniem zwrotu środków, w tym prowadzonych postępowań administracyjnych w celu wydania decyzji o zwrocie środków. Dane osobowe będziemy przekazywać innym podmiotom, którym zlecimy usługi związane z powierzeniem przetwarzania danych osobowych, w tym dostawcom usług informatycznych, usług archiwizacji i niszczenia dokumentów. Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu (i uprawnionemu) taką informacją, a także publikowane w BIP.:

5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w punkcie 3, z uwzględnieniem postanowień art. 82 i art. 65 Rozporządzenia ogólnego. Bieg okresu, o którym mowa powyżej zostaje przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w projekcie albo na wniosek Komisji Europejskiej, zgodnie z art. 82 ust. 2 ww. rozporządzenia.

6. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora: 1) dostępu do swoich danych; 2) do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; 4) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

8. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy, w tym wzięcia udziału w projekcie.

Panel dostępności