Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku serdecznie zaprasza na kolejne organizowane w ramach programu Pomorski Broker Eksportowy seminarium online poświęcone podnoszeniu kompetencji eksportowych pomorskich przedsiębiorców.
Seminarium realizowane jest w ramach cyklu seminariów „Export Professionals” – czterech dwudniowych (piątek i sobota) intensywnych wykładów i warsztatów online wypełnionych praktyką i wiedzą ekspercką w zakresie organizacji i rozwoju działalności eksportowej przedsiębiorstwa.
Poszczególne seminaria będą poświęcone następującym zagadnieniom:
- Zagadnienia prawne związane z działalnością eksportową – 18-19.02.2022 r.
- Badania rynku i modelowanie biznesowe oraz budowanie relacji biznesowych z wykorzystaniem narzędzi online (platformy do spotkań B2B, targi, konferencje) – 25-26.02.2022 r.
- Skuteczne negocjacje handlowe w Polsce i na arenie międzynarodowej oraz marketing międzynarodowy z elementami wykorzystania e-marketingu do budowania wartości marki 04-05.03.2022 r.
- Wprowadzanie polskich marek na wybrane rynki: azjatyckie, Europy wschodniej i zachodniej.
Gzie i kiedy:
Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej clickmeeting. Zaproszenia wysyłane są do zarejestrowanych uczestników dzień przed planowanym wydarzeniem.
W seminariach mogą brać udział przedsiębiorcy z sektora MŚP posiadający siedzibę w województwie pomorskim.
Zakres tematyczny pierwszego seminarium:
Dzień 1. 04.03.2022 r., godzina 9:00 – 16:00
- Wstęp i informacje ogólne o procesie negocjacyjnym.
- Najważniejsze informacje o negocjacjach międzynarodowych.
- Bezpośrednie, kulturowe i polityczne aspekty rozmów z kontrahentami zagranicznymi.
- Taktyki negocjacyjne.
- Obrona przed manipulacjami.
- Przygotowanie do rozmów z zagranicznym kontrahentem.
- Filozofia Win – Win jako biznesowy standard wypracowywania porozumień.
- Wybrane style negocjacyjne – znaczenie czasu, kultury i języka.
- Role i wizerunek w trakcie spotkania, a błędy percepcyjne.
- Długoterminowe budowanie relacji.
Prelegent: Joanna Świątek
Dzień 2. 05.03.2022 r., godzina 9:00 – 15:00
- Kluczowe trendy marketingu digitalizacja, medializacja, dialogizacja, podcasting.
- Kanały, zasady i główne formy nowoczesnego marketingu.
- Modele subskrybcyjne oraz email marketing.
- Web design – projektowanie stron – kluczowe trendy.
- GOOGLE – wykorzystanie promocji i pozycjonowaniu.
- Social media-social – ich prognozowany rozwój i wykorzystanie w marketingu międzynarodowym.
- Strategia marketingowa w Polskim biznesie – wskazanie wartości ze stworzenia strategii marketingowej.
- Znaczenie narzędzi online w marketingu międzynarodowym.
- E-eksport w marketingu międzynarodowym.
- Tradycyjny eksport vs e-eksport na rynkach zagranicznych oraz e-eksport w praktyce case studies.
- Analiza konkurencji.
- Międzynarodowe wydarzenia marketingowe w pierwszym kwartale 2022 na których warto być.
- Silna marka jako symbol jakości, bezpieczeństwa oraz nośnik wartości.
Prelegent: Basia Mazurek
Sylwetki prelegentów:
Joanna Świątek – Manager z siedemnastoletnim doświadczeniem zdobytym w różnych krajach, wśród różnych kultur, przemysłów i otoczenia biznesowego. Realizowała projekty w obszarze B2B, B2C, marketingu, sprzedaży i public relations. Silny negocjator i leader. Ostatnia dekada jej zawodowego życia to aktywności dla międzynarodowej firmy EFESO Consulting – wysoko pozycjonowanej w branży doradztwa i transformacji przedsiębiorstw.
Intensywnie działała na rzecz szerzenia wiedzy z zakresu efektywnego zarządzania, rozwijając w ramach RIGP projekt „Studio Izba” w roli Redaktora Naczelnego i Moderatora godzinnych programów on-line. Doskonali się w rozumieniu świata biznesu, w tym potrzeb i oczekiwań klientów. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
Basia Mazurek – Strateg, Coach, Ekspert w zakresie rozwoju, restrukturyzacji oraz zarządzania zmianą. Założycielka BN Consulting. Efektywny i rentowny Przedsiębiorca własnego biznesu działający od 24 lat na rynku MiŚP. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku. Autorka nowatorskich programów wspierających firmy na różnych etapach ich rozwoju oraz modernizacji obecnych systemów zarządzania.
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 03.03.2022 r. do godziny 16.00.
Szczegółowe informacje:
Donata Strycharczyk
e-mail: promocja@swp.gda.pl