Zapraszamy na organizowany w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy bezpłatny cykl seminariów informacyjnych Export Gate, dotyczących podejmowania działań eksportowych przez MŚP.
SEMINARIUM I
Temat: Otwieranie nowego rynku – sprzedaż B2B i testowanie – metodologia i przykłady
Termin: 08-09.07.2022, g. 9.00-14.30
Formuła: online
Tematyka spotkań:
1. Jak powinna wyglądać struktura sprzedaży oraz komunikacji B2B;
2. Jak umówić spotkanie bez zbudowanej marki i bez marketingu (lub jednocześnie jak przetestować rynkowo swój produkt/usługę w metodologii Agile): na jakie założenia RODO i e-privacy należy zwrócić uwagę; jakich narzędzi używać do znajdowania kontaktów; jakich narzędzi używać do wysyłek mailowych;
3. Jak powinno wyglądać pierwsze spotkanie (online lub lokalnie) aby ocenić potencjał biznesowy;
4. Jak zaprezentować swoją firmę i/lub specyfikę swojego produktu/usługi podczas spotkania;
5. Budowanie profili klienta i research rynkowy w 3 łatwych krokach;
6. Budowanie profilu Linkedin pod działania międzynarodowe.
Dla kogo:
Spotkania przeznaczone są dla pomorskich przedsiębiorców z sektora MŚP rozpoczynających lub rozwijających działania eksportowe.
Udział w webinarach jest bezpłatny.
Zapisy trwają do 7.07.2022.
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej udostępnionej przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Organizatorem spotkania jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Szczegółowe informacje:
- Agnieszka Ignaczak
- e-mail: a.ignaczak@inkubatorstarter.pl
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Ramowy Harmonogram cyklu seminariów Export Gate
Załącznik nr 2 – Ankieta satysfakcji uczestnika
Zgłoszenia: