Wprowadzenie nowego produktu na zagraniczny rynek nie należy do łatwych zadań. Wymaga nie tylko dbania o jakość wyrobu, ale również znajomości grupy docelowej oraz jej potrzeb. Warto pamiętać, że choć Norwegia jest państwem jedynie nieznacznie oddalonym od Polski, jej rynek ma zupełnie inne uwarunkowania. Jak z sukcesem wprowadzić nowy produkt na grunt skandynawski?
Zapoznaj się ze specyfiką norweskiego rynku i zaskocz Norwegów jakością swoich usług czy towarów. Podczas spotkań opowiemy o uwarunkowaniach prawnych i na co powinien się przygotować polskie przedsiębiorca.
Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości” serdecznie zaprasza na organizowany w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy bezpłatny cykl seminariów informacyjnych Export Gate, dotyczący podejmowania działań eksportowych przez MŚP na rynku norweskim.
Spotkanie dedykowane jest pomorskim przedsiębiorcom z sektora MŚP rozpoczynającym lub rozwijającym działania eksportowe.
TERMIN: 25-26.06.2021 r.
– Jak zdobywać rynek norweski? Skuteczna strategia eksportowa i marketingowa na rynku norweskim
- Wybór właściwej strategii wejścia na rynek: strategia produktowa oraz strategia dystrybucji
- Dostosowanie produktu/usług do potrzeb rynku
- Budowanie atrakcyjnej oferty dla partnerów zagranicznych
- Analiza/ocena w tym analiza branżowa możliwości eksportowych polskich firm na rynku norweskim
- Jak dostosować model biznesowy firm do warunków na rynku norweskim
- Najskuteczniejsze narzędzia marketingowe niezbędne do pozyskania zagranicznych klientów, dystrybutorów, partnerów biznesowych
- Strategia budowania marki w rozwoju biznesu międzynarodowego
- Jak przygotować się do spotkania biznesowego w Norwegii
- Jak pozyskać (nowych) klientów/nawiązanie pierwszego kontaktu – na co zwrócić uwagę
- Jak postępować z partnerem i jak budować długofalowy biznes
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Na każde spotkanie obowiązuje osobna rejestracja!
Metody, które wykorzystywane będą podczas seminariów:
– wykład teoretyczny połączony z prezentacją multimedialną;
– warsztaty, burza mózgów, studium przypadku z uwzględnieniem rynku norweskiego– dyskusja.
Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej udostępnionej przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Szczegółowe informacje:
Magdalena Witkowska
e-mail: m.witkowska@inkubatorstarter.pl
Załączniki:
- Regulamin uczestnictwa
- Ramowy harmonogram cyklu seminariów Export Gate
- Ankieta satysfakcji Uczestnika
Zgłoszenia: