Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości Inkubator Starter w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy zaprasza przedsiębiorców z sektora najnowszych technologii (AI, 5G, chmury, BigData, cyberbezpieczeństwa, Blockchain, obliczeń kwantowych, immersyjnego marketingu, Fintech) do udziału w Wydarzeniu technologicznym „Gitex Technology Week” w ramach Expo Dubaj 2020 – jako zwiedzający. Wydarzenie odbędzie się w Dubaju, Zjednoczone Emiraty Arabskie w dniach 16.10.2021 r. – 21.10.2021 r..
Jest to wydarzenie technologiczne dla światowych liderów branżowych, startupów obejmujące prezentację najnowszych technologii AI, 5G, chmury, BigData, cyberbezpieczeństwa, Blockchain, obliczeń kwantowych, immersyjnego marketingu i Fintech — jedyne wydarzenie prezentujące światowe wizje technologiczne na dużą skalę.
Strona wydarzenia : www.gitex.com
Co oferujemy:
Organizator w ramach Misji gospodarczej zapewnia dofinansowanie kosztów udziału Uczestnika w Misji w tym:
- koszty podróży transportem lotniczym
- transport na miejscu za pośrednictwem busa/taxi;
- koszty zakwaterowania’ koszty wyżywienia (śniadania, kolacje);
- koszty ubezpieczenia;
- zwrot kosztów wymaganych certyfikatów – COVID19;
- zakup biletów wstępu na konferencję technologiczną „Gitex Technology Week” w ramach Expo Dubaj 2020.
Podczas konferencji uczestnicy będą mieli zapewniony:
- wszechstronny, nieograniczony dostęp do wszystkich przestrzeni konferencyjnych obejmujących tematykę od cyber-bezpieczeństwa, poprzez ekonomię, marketing, edukację, zdrowie oraz nowoczesne technologie;
- dostęp do 4 pokoi warsztatowych: Gitex, Ai eveything, Fintech Surge, future blockchain summit oraz marketing mania. Poznaj największe światowe firmy technologiczne, poznaj ich przełomowe nowe technologie i weź udział w potężnej wymianie spostrzeżeń biznesowych i pomysłów w ramach sześciu pokazów o których mowa powyżej;
- organizatorzy oferują – certyfikaty oraz dostęp do prezentacji prelegentów po konferencji.
Poznaj największe światowe firmy technologiczne, poznaj ich przełomowe nowe technologie i weź udział w potężnej wymianie spostrzeżeń biznesowych i pomysłów w ramach sześciu pokazów.
Dofinasowanie:
- 1.542,56 zł (kwota netto-) + 354,79 (kwota podatku VAT) + 2010,47 (VAT od udzielonej pomocy publicznej) = 3.907,82 zł (łączna kwota wkładu własnego)
Aby wziąć udział w rekrutacji należy zapoznać się z Regulaminem zamieszczonym poniżej oraz:
- Uzupełnić formularz zgłoszeniowy on-line,
- Przesłać na broker@inkubatorstarter.pl wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną skany Załączników nr 4, nr 9 nr 10 nr 11, oraz nr 12.
Na pełne zgłoszenia czekamy do dnia 08.09.2021 r., do godziny 12:00.
Więcej informacji:
Magdalena Witkowska
e-mail: m.witkowska@inkubatorstarter.pl
Załączniki:
- Regulamin wydarzenia online
- Załącznik nr 1 – Kryteria oceny
- Załącznik nr 2 – Wniosek o uczestnictwo
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy o dof. udziału w wydarzeniu
- Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 – Wzór potwierdzenia odbytych spotkań B2B podczas wydarzenia gospodarczego
- Załącznik nr 6 – Ramowy harmonogram wydarzenia
- Załącznik nr 7 – Ankieta satysfakcji uczestnika
- Załącznik nr 8 – Wzór oświadczenia pracownika
- Załącznik nr 9 – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Załącznik nr 10 – Oświadczenie o statusie MŚP
- Załącznik nr 11 – Oświadczenie w przedmiocie zwolnienia z podatku VAT
- Załącznik nr 12 – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych