MISJA GOSPODARCZA DO HELSINEK
Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości Inkubator Starter w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy zaprasza przedsiębiorców z branży technologicznej do wzięcia udziału w misji gospodarczej organizowanej w formule offline w terminie 30.11.2021- 02.12.2021r.
Przedłużamy rekrutację do 14.10.2021 r.
W ramach przygotowanej misji gospodarczej oferujemy:
- do 85% dofinansowania (partycypacja w kosztach zakupu biletu wstępu na konferencję, podróży, zakwaterowania, wyżywienia i ubezpieczenia);
- możliwość udziału w 2-dniowym wydarzeniu technologicznym SLUSH 2021r jako zwiedzający.
Koszt uczestnika:
- 1299,75 zł (kwota netto-) + 298,94 (kwota podatku VAT) + 1694,01 (VAT od udzielonej pomocy publicznej) = 3292,70 zł (łączna kwota wkładu własnego)
Aby wziąć udział w rekrutacji należy zapoznać się z Regulaminem zamieszczonym poniżej oraz:
- Uzupełnić formularz zgłoszeniowy on-line,
- Przesłać na broker@inkubatorstarter.pl wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną skany Załączników nr 4, nr 9, nr 10, nr 11, oraz nr 12.
Na pełne zgłoszenia czekamy do dnia 14.10.2021 r.
Więcej informacji:
Beata Jakubczyk
e-mail: b.jakubczyk@inkubatorstarter.pl
Załączniki:
- Regulamin wydarzenia online
- Załącznik nr 1 – Kryteria oceny
- Załącznik nr 2 – Wniosek o uczestnictwo
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy o dof. udziału w wydarzeniu
- Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 – Wzór potwierdzenia odbytych spotkań B2B podczas wydarzenia gospodarczego
- Załącznik nr 6 – Ramowy harmonogram wydarzenia
- Załącznik nr 7 – Ankieta satysfakcji uczestnika
- Załącznik nr 8 – Wzór oświadczenia pracownika
- Załącznik nr 9 – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Załącznik nr 10 – Oświadczenie o statusie MŚP
- Załącznik nr 11 – Oświadczenie w przedmiocie zwolnienia z podatku VAT
- Załącznik nr 12 – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych