Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku serdecznie zaprasza pomorskich przedsiębiorców do udziału w bezpłatnym seminarium ,,Jak wykorzystać marketing internetowy, aby przekładał się na sprzedaż produktów i usług na rynkach zagranicznych”. Seminarium organizowane jest w ramach programu Pomorski Broker Eksportowy. Spotkanie skierowane jest do przedsiębiorców z województwa pomorskiego z sektora MŚP rozpoczynających lub rozwijających działania eksportowe.
Gdzie i kiedy?
07.05.2021 r., godzina 11:00 – 13:00
Seminarium obędzie się on-line na platformie internetowej clickmeeting
Link do seminarium zostanie wysłany do uczestników najpóźniej w dniu webinaru do godziny 9:00.
Zakres tematyczny:
Podczas webinaru omówimy kluczowe zagadnienia marketingu internetowego, które bezpośrednio wpływają na wzrost sprzedaży i widoczność w Internecie. Uczestnicy dowiedzą się jak budować strony, które sprzedają, jak rozwiązywać jeden z głównych problemów każdej branży, tj., pozyskanie ilości i jakości zapytań ofertowych. Powiemy co sprawia, że klient kupuje. Poruszymy kluczowe aspekty funkcjonalne, użytkowe i wizualne działań marketingowych, które umożliwiają precyzyjne dotarcie do potencjalnych klientów jak i do dokładniejszego trafiania z reklamą do osób, którzy już zainteresowali się naszą ofertą.
Sylwetki prelegentów:
Justyna Błaszczyk.
Od zawsze zajmuje się sprzedażą. Swoją pasję przekuła w pracę. Inspiruje, doradza, buduje relacje i szuka najlepszych rozwiązań łącząc ludzi. Jej misją jest nieść pomoc polskim markom i ludziom, którzy za nimi stoją. Uważa, że rozwój jest podstawą wszystkich działań. Specjalizuje się w sprzedaży poprzez budowanie relacji z Klientami. Od stycznia jest szczęśliwą mieszkanką Trójmiasta, w którym celowo błądzi i z radością poznaje jego sekrety. W gdyńskiej agencji Imaggo zajmuje się sprzedażą i doradztwem w zakresie digital marketingu.
Martyna Goździuk.
Przybyła prosto z zakorkowanej Warszawy i cieszy się urokami mieszkania nad morzem. W drodze do pracy przejeżdża granicę 3 miast w 20 minut co wciąż jest dla niej niepojęte. Zawsze wyszukuje ciekawostki o miastach, w których przebywa. Fanka wszelkiej etniczności, a ostatnio kultury plemion indiańskich, w której żyłach płynie bałkańska i latynoska muzyka oraz mocna kawa. Pracując w gdyńskiej agencji Imaggo pomaga klientom tworzyć strony internetowe i sklepy, które sprzedają.
Szczegółowe informacje:
Donata Strycharczyk
e-mail: donata.strycharczyk@swp.gda.pl