Zapraszamy do udziału w spotkaniu networkingowym dotyczącym międzynarodowych zamówień publicznych, które odbędzie się odbędzie się 27.03.2025 (czwartek) w siedzibie Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472d, 80-309 Gdańsk (12 piętro) w godz. od 12.30 do 15.30
Spotkanie będzie okazją do porozmawiania z reprezentantami firm, które aktywnie uczestniczą w przetargach organizacji międzynarodowych, takich jak ONZ, NATO,OECD czy armia amerykańska. Na podstawie własnego doświadczenia firmy wskażą kluczowe kroki pozwalające skutecznie przygotować się do przetargu – od analizy dokumentów, przez organizację zespołu przetargowego, aż po złożenie oferty. Wyjaśnią, dlaczego warto próbować – nawet jeśli pierwsza próba nie przyniesie sukcesu – i jak raz opracowane dokumenty ułatwiają kolejne aplikacje. Przedstawią ponadto sposób na „ czytanie” treści przetargu – na co zwracać uwagę i jak interpretować wymogi, by kwalifikować je na poziomie pierwszorzędnym i drugorzędnym oraz zidentyfikować rzeczywiste priorytety zamawiającego. W jaki sposób uczyć się na błędach – budować szablony już przygotowanych dokumentów ofertowych, i jak z nich korzystać w kolejnych ofertach do danej organizacji.
Na spotkanie zapraszamy firmy, które już stawiają swoje kroki w zakresie stratowania do przetargów i zdobywają pierwsze doświadczenia.
Firmy zainteresowane spotkaniem prosimy o przesłanie zgłoszenia drogą mailową na adres: jolanta.carkowska@arp.gda.pl