Broker Eksportowy

Misja gospodarcza pomorskich MŚP do Wietnamu. Ho Chi Minh, 28-29.11.2024. Przedłużenie rekrutacji do 10.10.2024

W dniach 25 listopada – 1 grudnia 2024 we współpracy z Portem Gdańsk organizujemy w ramach naszego projektu misję pomorskich MŚP do Wietnamu. Do wzięcia w niej udziału zapraszamy przede wszystkim firmy z sektorów: spożywczego, elektronicznego, maszynowego, kosmetycznego, stoczniowego – przedsiębiorstwa współpracujące z kontrahentami w Wietnamie, z którymi będą mogły spotkać się w Ho Chi Minh.

Celem wydarzenia jest umożliwienie polskim przedsiębiorcom zaprezentowania swojej oferty, nawiązanie i podtrzymywanie owocnych kontaktów na rynku wietnamskim, który liczy pond 98 mln konsumentów.

Otwierający się na świat Wietnam staje się coraz bardziej znaczącym rynkiem dla polskiego biznesu. Statystyki wymiany handlowej między naszymi krajami wskazują, że w ubiegłym roku eksport z Polski wzrósł o blisko 20 proc. w porównaniu z 2022 r. Zapisy umowy o wolnym handlu między UE a Wietnamem (EVFTA) z 2020 roku, zakładają wyeliminowanie ponad 99 proc. ceł na towary handlowe obu stron. Przyczynia się to dynamicznego rozwoju relacji biznesowych i stanowi szansę również dla pomorskich MŚP.

Co zyskuje firma?
  • przelot
  • zakwaterowanie
  • ubezpieczenie
  • udział w Business Mixerze
  • salki na spotkania B2B.

 

Wkład własny

Szacowany wkład własny przedsiębiorcy przy maksymalnym dofinansowaniu 85% kosztów wynosi: 2 250 zł netto + VAT + VAT od dofinansowania = 5 150 zł brutto

 

Zgłoszenia

Formularz zgłoszeniowy oraz dokumenty konkursowe dostępne są poniżej. Skany wypełnionych dokumentów należy przesłać na adres mailowy: anna.jafra@arp.gda.pl.

Zgłoszenia do dnia 10 października 2024 r.

 

Szczegółowe informacje

Anna Jafra, e-mail: anna.jafra@arp.gda.pl, tel. 572 570 290.

 

Dokumenty do pobrania

Regulamin

Załącznik nr 1 – Kryteria formalne i merytoryczne

Załącznik nr 2 – Wzór umowy

Załącznik nr 3 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

Załącznik nr 4.1 – Formularz pomocy de minimis (pdf)

Załącznik nr 4.1 – Formularz pomocy de minimis (xlsx)

Załącznik nr 4.2 – Oświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis

Załącznik nr 5 – Oświadczenie o statusie MŚP

Załącznik nr 6 – Oświadczenie aktualizujące

Prosimy o udzielanie możliwie pełnych odpowiedzi w pytaniach o charakterze opisowym. Ich brak lub pobieżność może skutkować odrzuceniem zgłoszenia.

Adres siedziby:

* Przedsiębiorca może zostać poproszony o udostępnienie tego dokumentu organizatorowi wyjazdu w celach rekrutacyjnych
* Organizator ma prawo prosić o przedstawienie dokumentów potwierdzających działania firmy na rynku: np. list intencyjny, umowa współpracy lub inna forma dokumentu świadczącego o nawiązaniu relacji biznesowych z partnerem wietnamskim lub dokumenty przedstawiające aktywność na rynku wietnamskim, np. umowy handlowe, raporty ze spotkań, korespondencja biznesowa.

Dane osoby wypełniającej formularz

Informacja o przetwarzanych danych (wg. RODO) w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy 2030

Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 1 i ust. 2, a także art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego w dalszej części RODO, Agencja Rozwoju Pomorza Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku, zwana w dalszej części Spółką informuje, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Agencja Rozwoju Pomorza Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku (adres: Al. Grunwaldzka 472 D, 80 - 309 Gdańsk, tel.: + 48 58 323 31 00, adres e-mail: sekretariat@arp.gda.pl).

2. Spółka wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod e-mailem: rodo@arp.gda.pl lub pisemnie na adres siedziby Spółki.

3. Dane osobowe osób będących stroną umowy, upoważnionych do reprezentacji, pełnomocników, uczestników targów przetwarzane będą w celu realizacji umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją Projektu „Pomorski Broker Eksportowy 2030”, w szczególności w celu rekrutacji i udziału w targach w WindEnergy w Hamburgu, w tym w celu zorganizowania transportu, ubezpieczenia, zakwaterowania, w celu udziału w spotkaniach, monitoringu, sprawozdawczości, rozliczania wydatków, komunikacji, ewaluacji, prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych, archiwizacji, w związku z:

- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej (dalej Rozporządzenie ogólne),

- ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027,
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (tj. obowiązku prawnego). Dane osobowe przetwarzane będą w celu dochodzenia, ustalenia i obrony przed roszczeniami. Ponadto, dane osobowe osób wskazanych w umowie lub w późniejszym kontakcie stron jako odpowiedzialnych za wykonanie umowy, będą przetwarzane w celu współpracy w sprawach związanych z realizacją umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią).

4. Dane osobowe będą udostępniane pozostałym administratorom wymienionym w art. 87 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027, w tym Instytucji Zarządzającej – Zarządowi Województwa Pomorskiego oraz stronom i innym uczestnikom postępowań związanych z dochodzeniem zwrotu środków, w tym prowadzonych postępowań administracyjnych w celu wydania decyzji o zwrocie środków. Dane osobowe będziemy przekazywać innym podmiotom, którym zlecimy usługi związane z powierzeniem przetwarzania danych osobowych, w tym dostawcom usług informatycznych, usług archiwizacji i niszczenia dokumentów. Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu (i uprawnionemu) taką informacją, a także publikowane w BIP.

5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w punkcie 3, z uwzględnieniem postanowień art. 82 i art. 65 Rozporządzenia ogólnego. Bieg okresu, o którym mowa powyżej zostaje przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w projekcie albo na wniosek Komisji Europejskiej, zgodnie z art. 82 ust. 2 ww. rozporządzenia.

6. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora:
1) dostępu do swoich danych;
2) do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
4) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

8. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy, w tym wzięcia udziału w projekcie.

Panel dostępności