Realizacja zamówień Organizacji Narodów Zjednoczonych podlega z reguły kontroli jakości. Warto zapoznać się z kluczowymi elementami tego procesu podczas webinarium, które odbędzie się 21.11.2014 w godz. 10:00-11:30 na platformie Zoom. Na przykładzie firmy Baltic Control uczestnicy wydarzenia dowiedzą się również o korzyściach płynących z partnerskiej współpracy z firmami kontrolującymi i jej wpływie na efektywność dostawców współpracujących z ONZ. Wbrew pozorom współpraca ta może być kluczem do sukcesu i stabilności w realizacji projektów, zwłaszcza w trudnych i wymagających warunkach.
Do udziału w webinarium zapraszamy firmy produkcyjne z branż: spożywczej, meblowej, budowlanej, medycznej i biotechnologicznej, kosmetycznej, transportowej, producentów maszyn i pojazdów, odzieżowej i obuwniczej itp., ale także firmy usługowe z branży ICT. W wydarzeniu mogą uczestniczyć zarówno firmy, które już dostarczają towary lub usługi dla ONZ, jak i te które planują zabiegać o jej zamówienia.
Baltic Control jest międzynarodowo uznawaną firmą oferującą wsparcie dla ONZ i organizacji pozarządowych poprzez sieć biur oraz zaufanych przedstawicieli we wszystkich regionach świata. Globalna sieć i doświadczenie pozwalają firmie świadczyć różnorodne usługi TIC (testowanie, inspekcja i certyfikacja).
Baltic Control od wielu lat współpracuje z ONZ oraz wiodącymi organizacjami pozarządowymi wspierającymi dostarczanie pomocy humanitarnej, takiej jak żywność, schronienie, pomoc i ochrona medyczna, do regionów świata dotkniętych wojnami, klęskami głodu i katastrofami naturalnymi. Swój pierwszy długoterminowy kontrakt z ONZ firma wygrała w 1991 roku z United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East (UNRWA) w Jordanii. Od tamtej pory Baltic Control regularnie uczestniczy w przetargach organizowanych przez ONZ. Obecnie firma może pochwalić się 29 aktywnymi kontraktami.
Specjalizacją działu Inter-Governmental and NGO Department, z którego pochodzą prelegenci webinaru, jest kontrola jakości towarów takich jak np.: żywność, nasiona i zboża, nawozy i pasze dla zwierząt, produkty lecznicze i szczepionki, a także różnego rodzaju sprzęty i pojazdy. Zakres pracy jest jednak tak szeroki, że nie sposób wymienić wszystkich produktów, z którymi na przestrzeni lat firma Baltic Control miała styczność.
Prelegenci
Damian Majewski
Head of Inter-Governmental and NGO Department w Baltic Control, z ośmioletnim doświadczeniem w firmie. Swoją przygodę z ONZ rozpoczął od pracy nad projektami w zakresie kontroli żywności, a obecnie nadzoruje całą współpracę firmy z największymi organizacjami pomocowymi na świecie. Kieruje 30-osobowym działem odpowiedzialnym za obsługę kluczowych projektów dla organizacji międzynarodowych, niezależnie od ich specyfiki czy zakresu geograficznego. Przez ostatnie lata miał szansę angażować się we współpracę na każdym etapie realizacji projektów – od pozyskiwania zleceń, uczestnictwa w przetargach, ofertowania, po szkolenia, wdrażanie i realizację kontraktów. Specjalizuje się w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych oraz współpracy z międzynarodowymi klientami, zapewniając terminową i skuteczną realizację złożonych przedsięwzięć. Jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika oraz Uniwersytetu Gdańskiego.
Milena Sajko
Absolwentka Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, mająca za sobą sześć lat doświadczenia w branży inspekcji towarów. Senior Project Coordinator, od ponad dwóch lat pełniąca również funkcję Key Account w projekcie pomocowym dla Afganistanu, realizowanym dla jednego z kluczowych klientów Baltic Control. W ramach swoich obowiązków nadzoruje koordynację operacji inspekcji przedwysyłkowych, załadunkowych i rozładunkowych. Specjalizuje się w inspekcjach nasion, pasz dla zwierząt oraz nawozów, a także koordynuje inspekcje innych grup towarowych, takich jak żywy inwentarz, sprzęt rolniczy i wyposażenie. Efektywnie współpracuje z lokalnymi laboratoriami oraz koordynuje wysyłki próbek do międzynarodowych placówek laboratoryjnych, w celu weryfikacji specyfikacji technicznych.
Martyna Borecka
Senior Project Coordinator w Baltic Control, z siedmioletnim doświadczeniem w pracy związanej z projektami ONZ, specjalizująca się w koordynacji międzynarodowych przedsięwzięć. Pełni rolę Key Account dla jednego z kluczowych klientów firmy, kierując pracą zespołu i zapewniając terminową oraz zgodną z wymaganiami realizację projektów. Do jej najważniejszych osiągnięć należy wygranie globalnego przetargu, który wzmocnił pozycję Baltic Control jako wiodącego wykonawcy, dzięki skrupulatnemu nadzorowi nad projektami tego klienta. Absolwentka Politechniki Gdańskiej na Wydziale Zarządzania i Ekonomii, uzyskała tytuł inżyniera środowiska pracy oraz magistra zarządzania projektami innowacyjnymi. Dzięki szerokiemu doświadczeniu we współpracy z organizacjami pozarządowymi skutecznie zarządza złożonymi projektami, spełniając specyficzne wymagania międzynarodowych partnerów.
Zgłoszenia
Zgłoszenia do 19 listopada 2024 za pośrednictwem poniższego formularza. Uczestnictwo w wydarzeniu zostanie potwierdzone oddzielnym mailem 20.11.2024.
Informacje
Jolanta Carkowska
e-mail: jolanta.carkowska@arp.gda.pl
tel. 609 000 250