Każdy rynek zagraniczny jest inny, bo każdy klient – zarówno biznesowy jak i indywidualny – żyje w innej kulturze, ma inne przyzwyczajenia i doświadczenia związane z prowadzeniem biznesu.. Dodatkowo koronawirus zmienił sposób funkcjonowania wielu firm niezależnie od rynku, branży i wielkości. Zmienił też dotychczasowe oczekiwania klientów, podatność na marketing, szybką chęć zakupu, percepcję firm i marek, dotychczasową współpracę.
Klienci na rynkach zagranicznych są bardzo świadomi. Wymagają więcej, szybciej, lepiej, bardziej. Wiedzą, że firma czy nowy partner biznesowy zależy od nich, a nie oni od niego. Mogą mieć inne oczekiwania niż polscy przedsiębiorcy.
Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się jak poznać zagranicznego klienta lepiej, by dopasować działania firmy do jego oczekiwań i sposobu prowadzenia biznesu z nim.
PROGRAM:
– Jak doświadczenia klientów zagranicznych wpływają na ich percepcję marek i decyzje zakupowe?
– Jak zarządzać doświadczeniem klientów, by skutecznie przestawić firmę na nowe oczekiwania klientów i wejść na rynki zagraniczne?
– Jak w trzech prostych krokach poznać oczekiwania klientów i dopasować do nich sposób działania całej firmy?
Kiedy i gdzie?
24 wrzesień 2020, godz. 13:00-14:30
Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej udostępnionej Inkubator Starter
Informacje o Prelegencie:
Anna Gapińska – właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer. Interim Manager, trener, praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie i realizacji projektów z zakresu Customer experience management, zarządzania marką, wsparcia sprzedaży i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Na co dzień wspiera firmy w zakresie zarządzania relacjami z klientami i doradza, jak skutecznie wzmocnić świadomość marki w oczach Klientów i poprawić efektywność działań marketingowych i sprzedażowych.
Swoje doświadczenie zdobyła w spółkach z polskim i zagranicznym kapitałem, zarówno w korporacjach jak i MŚP, pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich, doradzała również organizacjom pozarządowym. Współpracując z klientami w Europie, Ameryce Północnej oraz Azji poznała ich sposób prowadzenia biznesu, sposób bycia i oczekiwania względem partnera biznesowego.
U podstaw wszystkich jej działań zawsze leży zrozumienie potrzeb i oczekiwań Klientów jako punkt wyjścia do realizacji dalszych działań takich jak m.in. opracowanie strategii, działań komunikacyjnych oraz marketingowo-sprzedażowych, które wprawiają Klientów w zachwyt i budują ich lojalność.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: