Szukasz partnerów biznesowych w Japonii? Zamierzasz prowadzić rozmowy handlowe z Japończykami? Jesteś zainteresowany kulturą biznesową w tym kraju? Chcesz poznać sukcesy pomorskich przedsiębiorców na rynku japońskim?
Weź udział w seminarium online pt. „Budowanie relacji biznesowych i wprowadzanie polskich marek na rynek japoński” organizowanym przez Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy. Wydarzenie dedykowane jest mikro, małym i średnim przedsiębiorcom z województwa pomorskiego rozpoczynającym działania eksportowe, jak również doświadczonym eksporterom, którzy chcą budować relacje biznesowe i rozwijać sprzedaż na rynku japońskim oraz wszystkim osobom zainteresowanym kulturą biznesową Japonii.
Wśród zaproszonych prelegentów znajdują się przedsiębiorcy z wieloletnim doświadczeniem we wprowadzaniu polskich marek na rynek japoński, czy prowadzeniu działań eksportowych w kraju kwitnącej wiśni.
Janusz Borowiec – CEO MJST sp. z o.o., właściciel marki Majesty. Marka Majesty powstała w 2007 r., jako odpowiedź na dynamicznie rozwijający się na świecie segment narciarstwa freestylowego, freeridowego oraz skitouringu. Głównym profilem działalności firmy MJST jest produkcja sprzętu oraz odzieży sportowej i bielizny termicznej dla narciarzy oraz osób prowadzących aktywny tryb życia. Aktualnie spółka prowadzi sprzedaż zarówno na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych. Eksportuje do 33 krajów, w tym do: Japonii, Australii, Austrii, Belgii, Chile, Chin, Francji, Grecji, Gruzji, Hiszpanii, Niemiec, Nowej Zelandii, Rosji, Szwajcarii, USA, Wielkiej Brytanii, Włoch, Skandynawii, Europy Wschodniej i Centralnej.
Bartosz Rapp – Od ponad 10 lat aktywnie związany biznesowo z Krajem Wschodzącego Słońca. Przedsiębiorca od lat działający w branży importowo-eksportowej specjalizujący się w międzynarodowym obrocie towarowym. Propagator japońskiej kultury i relacji biznesowych z Dalekim Wschodem. Członek Shokokai – Japońskiej Izby Handlowej. Wielokrotny prelegent na konferencjach poświęconych tematyce biznesu z Japonią. Doradca wielu japońskich firm działających na rynku polskim. Business Development Manager pomagający polskim firmom wejść na rynek japoński.
Harmonogram spotkania
Program spotkania – 18.11.2020 r. (9.30 – 12.00)
|
Gdzie i kiedy?
Seminarium rozpocznie się o godzinie 9.15 na platformie Clickmeeting. Dane do logowania zostaną wysłane do uczestników w dniu spotkania o godzinie 8.15 po wcześniejszej rejestracji.
Zgłoszenia
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 18.11.2020 r. do godz. 8:00
Kontakt:
Donata Strycharczyk
e-mail: donata.strycharczyk@swp.gda.pl