Broker Eksportowy

Seminarium „Strategia ekspozycji na rynkach zagranicznych i marketing dóbr”. 10 – 11.05

 Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” serdecznie zaprasza mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz wszystkich zainteresowanych do udziału w organizowanym w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy cyklu seminariów „Export Professionals”, czyli praktycznym programie podnoszenia kompetencji eksportowych pomorskich przedsiębiorców.

Biorąc udział w seminarium zyskujesz m.in.:

  • Wiedzę ekspercką, usystematyzowanie informacji i doskonalenie kompetencji eksportowych. 
  • Cenne kontakty biznesowe.
  • Nowe możliwości rozwoju dla swoich przedsięwzięć biznesowych, firmy, a także dla siebie, jako przedsiębiorcy.
  • Wiedzę dotyczącą budowania strategii promocji, kreowania wizerunku oraz komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych
  • Umiejętności tworzenia analizy potrzeb klienta zagranicznego oraz Value Proposition Canvas
  • Adaptacji produktu do wymogów rynków zagranicznych.

Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek.

 

PROGRAM:

Dzień 1 – 10.05.2019r.

08:30 – 09:00

Rejestracja

09:00 – 09:05

Powitanie uczestników

09:05 – 11:30

Strategie promocji i kreowania wizerunku.

09:55 – 10:45

Innowacyjne sposoby na promocje, które twoja firma powinna rozważyć.

10:45 – 11:30

Marketing bezpośredni oraz targi i wystawy. Poszukiwanie kanałów dystrybucji i odbiorców na rynkach zagranicznych. 

11:30 – 11:45

Przerwa kawowa

11:45 – 12:30

Strategie komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.

12:30 – 13:15

Formy komunikacji w dotarciu do potencjalnych odbiorców, z uwzględnieniem czynników kulturowych. 

13:15 – 14:00

Jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia wyników sprzedaży za granicą?

14:00 – 14:15

Przerwa kawowa

14:15 – 14:45

Narzędzia marketingowe oraz ich praktyczne zastosowanie.

14:45 – 15:30

E – handel jako kanał dystrybucji w handlu międzynarodowym – na przykładach wybranych rynków zagranicznych.

15:30 – 16:00

Narzędzia, które warto wykorzystać do promocji swojej usługi/produktu.

16:00

Zakończenie

 

Dzień 2 – 11.05.2019r.

08:30 – 09:00

Rejestracja

09:00 – 10:00

Strategie wprowadzania produktu na rynek zagraniczny – sprzedawać standardowo czy dopasować do wymagań poszczególnych rynków?

10:00 – 10:45

Klient zagraniczny – jak zrozumieć jego potrzeby i dostarczyć mu realną wartość – ćwiczenia    praktyczne –  Value Proposition Canvas.

10:45 – 11:30

Produkt – funkcje i tworzenie wartości. Unikalna propozycja sprzedaży.

11:30 – 11:45

Przerwa kawowa

11:45 – 12:15

Strategia cenowa – jak określić właściwą cenę. Czynniki kształtujące cenę.

12:15 – 13:00

Kanały dystrybucji – kanał on -line czy kanał off – line. Określenie wartości i skuteczności poszczególnych kanałów sprzedaży. Międzynarodowa sprzedaż e- commerce na rynkach zagranicznych – przykłady w poszczególnych krajach.

13:00 -13:30

Działania promocyjne w sprzedaży poszczególnych krajach – budowanie świadomości, tworzenie zainteresowania, dostarczanie informacji, kreowanie potrzeby.

13:30 – 14:00

Czynniki wpływające na decyzje zakupowe klientów zagranicznych – kultura, religia, gospodarka, polityka – analiza przypadków.

14:00

Zakończenie

 

GDZIE I KIEDY

10 maja 2019, godzina 9:00-16:00

11 maja 2019, godzina 9:00-14:00

Gdański Park Naukowo-Technologiczny

ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk

Budynek B, Sala 002 ( parter)

 

KONTAKT

Karolina Musielewcz

e-mail karolina.musielewicz@swp.gda.pl

tel: 530 932 262

 

 

Panel dostępności