Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” serdecznie zaprasza mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz wszystkich zainteresowanych do udziału w organizowanym w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy cyklu seminariów „Export Professionals”, czyli praktycznym programie podnoszenia kompetencji eksportowych pomorskich przedsiębiorców.
Biorąc udział w seminarium zyskujesz m.in.:
- Wiedzę ekspercką, usystematyzowanie informacji i doskonalenie kompetencji eksportowych.
- Cenne kontakty biznesowe.
- Nowe możliwości rozwoju dla swoich przedsięwzięć biznesowych, firmy, a także dla siebie, jako przedsiębiorcy.
- Wiedzę dotyczącą budowania strategii promocji, kreowania wizerunku oraz komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych
- Umiejętności tworzenia analizy potrzeb klienta zagranicznego oraz Value Proposition Canvas
- Adaptacji produktu do wymogów rynków zagranicznych.
Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek.
PROGRAM:
Dzień 1 – 10.05.2019r.
08:30 – 09:00 |
Rejestracja |
09:00 – 09:05 |
Powitanie uczestników |
09:05 – 11:30 |
Strategie promocji i kreowania wizerunku. |
09:55 – 10:45 |
Innowacyjne sposoby na promocje, które twoja firma powinna rozważyć. |
10:45 – 11:30 |
Marketing bezpośredni oraz targi i wystawy. Poszukiwanie kanałów dystrybucji i odbiorców na rynkach zagranicznych. |
11:30 – 11:45 |
Przerwa kawowa |
11:45 – 12:30 |
Strategie komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. |
12:30 – 13:15 |
Formy komunikacji w dotarciu do potencjalnych odbiorców, z uwzględnieniem czynników kulturowych. |
13:15 – 14:00 |
Jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia wyników sprzedaży za granicą? |
14:00 – 14:15 |
Przerwa kawowa |
14:15 – 14:45 |
Narzędzia marketingowe oraz ich praktyczne zastosowanie. |
14:45 – 15:30 |
E – handel jako kanał dystrybucji w handlu międzynarodowym – na przykładach wybranych rynków zagranicznych. |
15:30 – 16:00 |
Narzędzia, które warto wykorzystać do promocji swojej usługi/produktu. |
16:00 |
Zakończenie |
Dzień 2 – 11.05.2019r.
08:30 – 09:00 |
Rejestracja |
09:00 – 10:00 |
Strategie wprowadzania produktu na rynek zagraniczny – sprzedawać standardowo czy dopasować do wymagań poszczególnych rynków? |
10:00 – 10:45 |
Klient zagraniczny – jak zrozumieć jego potrzeby i dostarczyć mu realną wartość – ćwiczenia praktyczne – Value Proposition Canvas. |
10:45 – 11:30 |
Produkt – funkcje i tworzenie wartości. Unikalna propozycja sprzedaży. |
11:30 – 11:45 |
Przerwa kawowa |
11:45 – 12:15 |
Strategia cenowa – jak określić właściwą cenę. Czynniki kształtujące cenę. |
12:15 – 13:00 |
Kanały dystrybucji – kanał on -line czy kanał off – line. Określenie wartości i skuteczności poszczególnych kanałów sprzedaży. Międzynarodowa sprzedaż e- commerce na rynkach zagranicznych – przykłady w poszczególnych krajach. |
13:00 -13:30 |
Działania promocyjne w sprzedaży poszczególnych krajach – budowanie świadomości, tworzenie zainteresowania, dostarczanie informacji, kreowanie potrzeby. |
13:30 – 14:00 |
Czynniki wpływające na decyzje zakupowe klientów zagranicznych – kultura, religia, gospodarka, polityka – analiza przypadków. |
14:00 |
Zakończenie |
GDZIE I KIEDY
10 maja 2019, godzina 9:00-16:00 11 maja 2019, godzina 9:00-14:00 Gdański Park Naukowo-Technologiczny ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk |
Budynek B, Sala 002 ( parter)
KONTAKT
Karolina Musielewcz
e-mail karolina.musielewicz@swp.gda.pl
tel: 530 932 262