Rok temu w trakcie pandemii podczas pierwszego seminarium Transformacji Cyfrowej Sprzedaży zaprezentowaliśmy narzędzia i technologie mogące pomóc przedsiębiorcom uodpornić swoją firmę na zmieniającą się sytuację i dostosowanie się do nowych przyzwyczajeń konsumentów. Czy pandemia faktycznie zmieniła cyfrową transformację polskich producentów, sprzedawców i dystrybutorów? Wydaje się, że przyspieszyła nieuniknioną digitalizację biznesu. Zachowania klientów B2C coraz szerzej przenoszą się na klientów typu B2B, czyli przedsiębiorców, właścicieli mikro i dużych firm, pracowników działu zakupów i freelancerów. Dostawcy, producenci, hurtownicy, pośrednicy – powoli wszyscy, którzy prowadzą sprzedaż w modelu business-to-business, decydują się na cyfrową transformację swojego biznesu. Na prośbę pomorskich przedsiębiorców wracamy do tematu cyfryzacji z nowymi rozwiązaniami wspierającymi eksport.
| 12.00 – 12.10 | Otwarcie spotkania. Pomorski Broker Eksportowy – Marek Kruszewski, Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza |
| 12.10 – 12.30 | Jak pozyskać dofinansowanie do 200 tys. zł na zakup usług B+R? – Anna Kwaśnik, Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza |
| 12.30 – 13.00 | Jak z pomocą Internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości – Wioleta Magdziarz, Google Firmy Jutra |
| 13.00 – 13.30 | Pandemia i wirtualna rzeczywistosc – zarządzanie zasobami ludzkimi juz nigdy nie bedzie takie same – Paweł Luszuk, Flint Tech |
| 13.30 – 14.00 | Rozwiązania i produkty ułatwiające relacje na rynku zagranicznym -Robert Fedorowicz, Santander Bank Polska S.A. |