Misje zrealizowane Misja gospodarcza Smart City do Finlandii – relacja Pod koniec listopada 2019 r. odbyła się misja gospodarcza dla pomorskich przedsiębiorców działających w obszarze inteligentnych rozwiązań Smart City. Rynkiem docelowym była Finlandia (miasta Turku oraz Tampere). W misji wzięły udział firmy: infuture.institute, code me app, Masters, OKE Poland, Norgen, NEON Inteligentne Instalacje, Poldukt Projekt. Program wyjazdu obejmował szereg ... czytaj dalej »
Seminaria zrealizowane Warsztat `Let Your Brand be Global – Twoja Marka na Rynku Globalnym`, 12.12.2019 Agencja Rozwoju Pomorza S.A. serdecznie zaprasza na organizowane warsztaty `Let Your Brand be Global – Twoja Marka na Rynku Globalnym` Dzięki warsztatom dowiesz się jak Twoja firma może wykorzystać zmianę identyfikacji wizualnej w usprawnieniu komunikacji z klientem w kraju i za granicą w myśl idei `GLOCAL =think global, reach ... czytaj dalej »
Seminaria zrealizowane Seminarium „Przygotowanie firmy do uczestnictwa w targach, misjach i innych wydarzeniach gospodarczych”, 9.12.2019 Agencja Rozwoju Pomorza S.A. serdecznie zaprasza przedsiębiorców na seminarium przygotowujące firmy do uczestnictwa w targach, misjach oraz innych wydarzeniach gospodarczych, które odbędzie się 9.12.2019 r. w godz. 9:00-16:00 w Gdańsku. Seminarium organizowane jest raz na kwartał, aby przedsiębiorstwa biorące udział w tego typu wydarzeniach zdobyły wiedzę na temat jak najlepszego ... czytaj dalej »
Misje zrealizowane Misja gospodarcza do Chin zakończona Zakończyła się wielobranżowa misja gospodarcza do Chin, której przewodniczył Marszałek Województwa Pomorskiego Mieczysław Struk. W dniach od 17 do 24 listopada 2019 roku pomorscy przedsiębiorcy odwiedzili Pekin i Dalian, gdzie zaplanowane zostały spotkania i wydarzenia mające na celu stworzenie warunków do współpracy z partnerami zagranicznymi, nawiązanie lub rozszerzenie kontaktów handlowo-gospodarczych. W misji ... czytaj dalej »
Targi zrealizowane Pomorska firma nagrodzona podczas targów w Dżakarcie W dniach 13-15 listopada 2019 pomorskie firmy uczestniczyły w targach SIAL InterFOOD w Dżakarcie – największych targach dla branży spożywczej w Indonezji. Odwiedza je ponad 50 tysięcy osób z krajów takich jak Malezja, Chiny, Singapur, Korea Południowa, Japonia, Australia, Tajlandia. W wyjeździe wzięły udział: Spółdzielnia Socjalna Dalba, Browar Hopkins ... czytaj dalej »
Wydarzenia eksportowe zrealizowane Sekrety sukcesu w handlu zagranicznym podczas konferencji „Sztuka eksportu” Podczas zorganizowanej w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy konferencji „Sztuka eksportu” pomorskie firmy zaprezentowały w części wystawienniczej swoje produkty zdobywające z powodzeniem zagraniczne rynki. O tym, jak osiągnąć sukces w działalności eksportowej, można było posłuchać podczas prelekcji i paneli dyskusyjnych. ... czytaj dalej »
Konkursy Wyniki III konkursu grantowego – część 10 Zapraszamy do zapoznania się z wynikami naboru kolejnej części ocenionych wniosków w ramach trzeciego konkursu grantowego projektu „Pomorski Broker Eksportowy”: Lista ocenionych wniosków na dzień 2019.11.06 Następne wyniki będą publikowane w kolejnych terminach. Informujemy, że nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach konkursu nr PBE.03.2019 został zakończony dnia 6 ... czytaj dalej »
Wydarzenia eksportowe zrealizowane Przedsiębiorcy i eksperci o „Sztuce eksportu” podczas konferencji. Gdańsk 14.11.2019 Pomorscy eksporterzy spotkają się 14 listopada na Stadionie Energa Gdańsk podczas konferencji „Sztuka eksportu”. Celem konferencji jest propagowanie dobrych praktyk w zakresie budowania marki polskich produktów poza granicami kraju. Wydarzenie ma się stać przestrzenią do dyskusji na temat zdobywania przewagi konkurencyjnej w globalnej gospodarce. Kluczowym wyzwaniem dla eksporterów będzie ... czytaj dalej »
Seminaria zrealizowane Rynek chiński – wyzwanie i szansa dla pomorskich firm. Seminarium. Podczas seminarium "Wejście na rynek chiński", które odbyło się 30.10.2019 roku w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku poruszonych zostało szereg istotnych zagadnień związanych z przygotowaniem firmy do sprzedaży produktów w Państwie Środka. Ogólną myśl powtarzaną przez wielu prelegentów można zawrzeć w stwierdzeniu, że wejść na ten ... czytaj dalej » « Page1 … Page36 Page37 Page38 Page39 Page40 … Page74 »