Seminaria zrealizowane Seminarium „Przygotowanie firmy do uczestnictwa w targach, misjach i innych wydarzeniach gospodarczych”, 28.06.2019 Agencja Rozwoju Pomorza S.A. serdecznie zaprasza przedsiębiorców na seminarium przygotowujące firmy do uczestnictwa w targach, misjach oraz innych wydarzeniach gospodarczych, które odbędzie się 28.06.2019 r. w godz. 9:00-16:00 w Gdańsku. Seminarium organizowane jest raz na kwartał, aby przedsiębiorstwa biorące udział w tego typu wydarzeniach zdobyły wiedzę na temat jak najlepszego ... czytaj dalej »
Wydarzenia eksportowe zrealizowane Eksportowe Wydarzenie Gospodarcze podczas Targów HABITARE 2019 Helsinki, Finlandia (12.09 – 14.09.2019r.). Przedłużenie rekrutacji do 25.06.2019 do godz. 13:00! Stowarzyszenie Wolna Przedsiębiorczość w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy zaprasza przedsiębiorców z branży meblarskiej, dekoracji wnętrz i wzornictwa do udziału w wydarzeniu gospodarczym do Finlandii. Głównym celem wyjazdu jest uczestnictwo firm na targach HABITARE 2019, które odbędą się w dniach 12- 14 września 2019 r. w Helsinkach. Targi te ... czytaj dalej »
Targi zrealizowane Weź udział w targach DIDAC INDIA 2019 24 – 26 września 2019 Bengaluru, Indie Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy zaprasza przedsiębiorców z branży edukacyjnej do udziału w targach DIDAC INDIA, które odbędą się w dniach 24 – 26 września 2019 r. w Bengaluru. Targi te to największe i jedyne wydarzenie w regionie Azji i Pacyfiku w zakresie zasobów ... czytaj dalej »
Targi zrealizowane Wyniki rekrutacji na Misję do USA w dniach 03-13.11.2019 r. Szanowni Państwo, Poniżej prezentujemy firmy, które zakwalifikowały się do wyjazdu: AIDMED Sp. z o.o. Lobo Sp. z o.o. Sp. k. Quantum CX Sp. z o.o. Toucan System Sp. z o.o You’ll Sp. z o.o. Sentione Sp. z o.o. PPU Omega Sp. z o.o. Scalac Sp. z o.o. Wszystkim ... czytaj dalej »
Wydarzenia eksportowe zrealizowane Wydarzenie Gospodarcze w Tel Awiwie – wydłużamy termin rekrutacji! Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza zaprasza firmy z branży IT oraz nowych technologii do wzięcia udziału w Wydarzeniu Gospodarczym w Tel Awiwie Wydarzenie odbędzie się w terminie pod koniec lipca 2019 r. Głównym celem wyjazdu jest uczestnictwo firm w jednym dniu konferencji TMTI (dawniej Tau Innovation Conference), organizowanej w dniach 23.07-24.07.2019 r. Dodatkowo ... czytaj dalej »
Seminaria zrealizowane Strategia budowania relacji B2B i wchodzenia na rynek zagraniczny, 14.06-15.06.2019 Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” serdecznie zaprasza mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz wszystkich zainteresowanych do udziału w organizowanym w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy cyklu seminariów „Export Professionals”, czyli praktycznym programie podnoszenia kompetencji eksportowych pomorskich przedsiębiorców. Seminarium: ,,Strategia budowania relacji b2b i wchodzenia na rynek zagraniczny’’ będzie poświęcone następującym zagadnieniom: ... czytaj dalej »
Seminaria zrealizowane Podsumowanie Seminarium :”Strategia ekspozycji na rynkach zagranicznych i marketing dóbr Konsumpcyjnych” W dniach 10 i 11 maja Stowarzyszenie Wolna Przedsiębiorczość zorganizowało szkolenie poświęcone tematyce związanej ze skutecznym pozyskaniem klienta na rynkach zagranicznych w ujęciu strategii marketingowej. Podczas szkolenia wskazano, iż skuteczna strategia marketingowa niezależnie czy będzie realizowana w Polsce, czy za granicą musi być budowana we właściwy sposób, z uwzględnieniem ... czytaj dalej »
Targi zrealizowane Pomorscy producenci kosmetyków w Chinach Pomorscy przedsiębiorcy z branży kosmetycznej wzięli udział w dniach 6-8 maja 2019 r. w targach China International Beauty Expo w Szanghaju. W programie wyjazdu były również wizyty studyjne i rozmowy B2B z chińskimi partnerami. Wyjazd zorganizowała Agencja Rozwoju Pomorza. Podczas targów na stoiskach w przestrzeni wystawienniczej przedsiębiorstw z ... czytaj dalej »
Kluby eksportera zrealizowane Klub Eksportera: rozwiń biznes za oceanem! 22.05.2019 Rynek amerykański to 50 stanów i ponad 327 milionów mieszkańców. Firma z Europy, która chce rozwinąć swoją działalność gospodarczą na rynek amerykański i sprzedawać europejskie produkty bezpośrednio do amerykańskich klientów, powinna zapoznać się ze specyficznymi wymogami amerykańskiego rynku, a także przygotować własną unikalną strategię wejścia na rynek Stanów Zjednoczonych. ... czytaj dalej »